REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

 
Park Wodny Koszalin zaprasza do współpracy osoby zainteresowane pracą na stanowisku: Referent ds. Obsługi Klienta.

Od kandydatów oczekujemy:
– komunikatywności;
– otwartości;
– dobrej energii;
– odpowiedzialności oraz zdyscyplinowania;
– wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:
– elastyczny grafik pracy;
– niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę (od czerwca).

 

Osoby zainteresowane ofertą mogą przesyłać CV na adres rekrutacja@zos.koszalin.pl z dopiskiem Referent ds. Obsługi Klienta.

(CV powinno zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz podpisaną klauzulę informacyjną)

 

Oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (plik do pobrania)

Klauzula informacyjna RODO (plik do pobrania)